onsdag den 3. september 2014

Stille dag på kontoret

Vejret skreg bare på geddefiskeri i dag, så klokken tidligt i morges fløj jeg ned i bilen og afsted mod søen. Med mig havde jeg min gode fiskekammerat Allan. Vi ankom til søen til en smuk solopgang og efter 30 minutters fiskeri var den første 5 kilos gedde allerede i båden. Det her måtte bare blive en god dag. Desværre skulle den gode start ikke vise sig at forsætte og da vi kom i havn otte timer senere havde vi kun fået 3 gedder yderligere. En sløv dag på kontoret, men vejret var næsten også for godt - fuld sold, 22 grader og ingen vind.

Nu får gedderne fred en måneds tid, hvor jeg bl.a. skal et smut til Thailand og fange store spændende fisk (forhåbentlig). Hold øje med Facebook siden hvis du vil følge med i fiskeriet dernede.

Vi skrives ved og knæk og bræk så længe.

5 kg - taget på en 27 cm Savage Gear 3D trout i farven rainbow trout

5 kg - Taget på en lille wobler på en 6 fods stang. God underholdning :)

Vi fik testet vores nye trangia sæt og det fungerede helt perfekt :)


Fangstmetode: Dørgefiskeri med gummidyr 5-12 meter vand
Vindstyrke: 1-5 m/s  
Vandtemperatur: 18-18.5 grade
Vejr: Fuld sol
Fisketid: 8 timer
Tryk: Højtryk (1028hPa)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar