lørdag den 14. april 2012

Nyt grej - Woohooo!

Nu nærmer vi os 1. maj og dermed årets geddepremiere. Selvom alle fiskekasser er fyldt fandt jeg alligevel lidt grej, mest jerkbaits og vertical jigging gear, som jeg ikke kunne undvære. Enhver lystfisker ved jo at man aldrig må gå ned på grej :)


Grejet er købt på Jagtogfiskerimagasinet.dk, Beten.nu og Sportfiskeprylar.se


Jeg valgte også at købe et par jerkbaits fra Svartzonker, da de, ifg. flere fangstrapporter, har vist sig at være utrolig effektive i de svenske søer. Så mon ikke også de kan lokke et par storgedder til hug herhjemme? Jeg glæder mig i hvert fald til at afprøve dem.


Heldigvis får jeg mulighed for at afprøve lidt af grejet i næste uge, hvor jeg tager fire dage til Sverige med min kæreste. Det bliver rigtig lækkert og jeg kan forhåbentlig præsenterer jer for en grov svensk storgädda :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar