søndag den 7. september 2014

Ny elmotor til pappa

Jeg har længe gået og skuet misundeligt på kollegaerne på søen som havde en frontmonteret elmotor. Når jeg snakkede med folk var det altid: "Når du først har prøvet en frontmonteret fortryder du, at du ikke haft en for altid".

Da muligheden for et godt tilbud så bød sig forleden slog jeg til. Jeg fik købt mig en Minn Kota Terrova US2 model til en spotpris (8.999 kr - normalpris 15.999) og så skulle den endda være deres topmodel.

Desværre får jeg først tid til at teste motoren om et par uger når jeg er hjemme fra Thailand, men hold da op hvor jeg allerede glæder mig :)

Hvis du har lyst kan du læse meget mere om modellen på linket herover.

Har du brug for kyndig hjælp til valg af elmotor, så tøv ikke med at tage fat i Andreas fra Jagt og Fiskerimagasinet - Han kan sgu sit kram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar