søndag den 1. marts 2015

Navionics PLUS og nyt grej

Det er nu over en måned siden jeg har været på søen og sjældent har jeg haft så meget fiskefeber som nu. Heldigvis øjner jeg en tur i næste uge, så jeg krydser fingre for at vejret holder.

Der har dog været tid til at tilføje lidt nyt grej til samlingen. Vigtigste opgradering er helt klart Navionics PLUS som giver vores Lowrance ekkolod søkort over de søer vi fisker allermest på. Det bliver SÅ fedt endelig at have fulde søkort med når vi jæger de store krodiller og det kommer helt klart til at optimere vores fiskeri. Ved interesse kan du købe (Pris 1.799,-) eller læse mere om Navionics PLUS 45XG+ her.

Navionics PLUS til vores Lowrance ekkolod. 

Derudover faldt jeg også over et par gode januar-tilbud hos mine gode venner fra Predator Sportfishing og Effektlageret. Det blev bl.a. til en ny vægt fra Salter som virkelig var tiltrængt, da min nuværende Rapala vægt kun virker hver anden gang.

Jeg fik også sneget et par af mine favoritstænger til dørgefiskeriet (Savage Gear MPP - Predator spin 9' 120 gram) med i kurven samt et af den nye Shimano Technium FD model - og en del forfangsmateriale mm.

Hvis alt går vel og vejrguderne vil det, så er jeg at finde på søen på torsdag og jagte de tykke vintergedder. Knæk og bræk derude!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar